Teenuse tingimused

Küsimuste või ettepanekute korral võtke meiega ühendust: E-P 10.00-20.00
(+372 )55540080, (+372) 55540075, (+372) 55540085
või kirjutage e-posti aadressile: e-pood@welle.ee

KAEBUSE ESITAMINE

  1. Tarbijal on õigus esitada pretensioone kahe aasta jooksul, alates asja ostjale üleandmisest.
  2. Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmisest tarbijale.
  3. Tarbijale müügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. (VÕS § 218 lg.2).
  4. Esimesel kuuel kuul peab müüja tõestama, et tegemist ei ole tootmispraagiga. Järgmised 1,5 aastat peab tõestama klient, et tegemist on tootmispraagiga.
  5. Kokkupanemisel peab järgima tootja kokkupanemise juhendit.
  6. Ostetud kaup peab kasutama sihipäraselt ja heaperemehelikult. Defekti avastamisel palume teatada viivitamatult telefooni teel: E-R 10.00-18.00 (+372) 55540080, (+372) 55540075, (+372) 55540085 või e-posti aadressile info@welle.ee, e-pood@welle.ee ning kindlasti lisada defektist pilti enne mööbli kokkupanemisega alustamist. Saadame info edasi tootjale ning tootja otsustab kas tegemist on garantiijuhtumiga. Tootja otsusest teavitame teid kohe kui oleme vastuse saanud.
  7. Kaebuses viitab tarbija tehingu tegemist tõendavale dokumendile või lisab kaebusele asjakohase dokumendi koopia, näiteks Teile e-postiga saadetud arve või arve, mis oli vormistatud meie mööblisalongis.
  8. Tarbija ja kaupleja vahelised vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kui tarbija ei ole nõus kaupleja poolt pakutud lahendusega ja leiab et tema õigusi on rikutud, võib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusele, kelleks on Tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Pronksi tn 12 Tallinn 10117, telefon 6201707, info@tarbijakaitseamet.ee). Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe aadressil www.tarbijakaitseamet.ee.

KAUBA TAGASTAMINE

  1. Kui kaup ei soobi või ei vasta ostja ootusele, on võimalus tagastada kaupa 14 päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast ja ostutsekki alusel.
  2. Kauba tagastamine kehtib ainult e-poest ostetud või tellitud kaubale.
  3. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, mitte kokkupandud ja mitte kahjustatud originaalpakendis.
  4. Tagastamiseks ei kuulu tellitud kaup, mida ei ole esitatud standartvalikus (erimõõduga kaup, eritellimisel mööblikangad, peitsid ja muud viimistlused).
  5. Tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui toote tagastamisel ei ole mõjuvat põhjust (näiteks, kaup millel osad puudu, kaup ei vasta teliitud kaubale).
  6. Tagastatud kaupa eest makstud raha kanname ostja kontole hiljemalt kui 30 kalendripäeva jooksul, lepingust taganemise jõudmisest meie laoni.
  7. Transpordi kulud ei kuulu tagastamiseks, välja arvatud ostjalt mittesõltuvalt põhjusel.
  8. Üleandmisel soovitame kontrollida kaupa üle.
  9. Defekti avastamisel palume teatada viivitamatult telefooni teel:
    E-R 10.00-18.00
    (+372 )55540080, (+372) 55540075, (+372) 55540085
    või e-posti aadressile e-pood@welle.ee ning kindlasti lisada defektist pilti.
  10. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib tarbija nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse korral toote asendamist. Kui toodet on võimalik parandada, siis tarbijal toote asendamist nõuda ei ole võimalik,kuna see põhjustaks müüjale ebamõistlikke kulusid. Raha tagastus on võimalik ainult sellel juhul, kui toodet ei ole võimalik parandada/asendada või selle parandamine (asendamine) on ebaõnnestunud (VÕS,11ptk., paragrahv 222(1)).

TARNEAEG

  1. Peale ettemaksuarve tasumist Teie poolt ja meie poolt tellimuse kinnitamist , Teie tellimus läheb tootmisele.
  2. Kui olete vormistanud oma tellimuse nädalavahetustel, sel juhul käsitleme Teie tellimust esmaspäeval.
  3. Kui olete tellinud erineva tarneajaga kaupa, siis tarneaeg arvestatatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi.
  4. Tarneaeg 3-7 päeva kehtib kaubale, mis on olemas piisaval koguses meie pealaos.
  5. Tarneaeg 3-16 nädalat kehtib toodetele, mida tellitakse otse tehastest ja pikendatakse seoses aastalõpuga või tehaste kollektiivpuhkusega suveperioodil. Tarneaeg sõltub kaubast ja tootjast.
  6. Tarneaja kohta saab täpsustada telefoni teel E-P 10.00-20.00:
    (+372 )55540080, (+372) 55540075, (+372) 55540085
    või e-posti aadresil e-pood@welle.ee

TRANSPORT

    1. Transporditeenused teostab kullerfirma "MYKULLER" üle kogu Eeesti 48 tunni jooksul, alates transpordisoovi esitamist.

TASUTA KOHALETOOMINE kampaania!

      • Ostudele alates 200 EUR pakume TASUTA transporti kuni 30.11.21
      • Alla 200 eur ostud tarnitakse 9.90 EUR eest
      • Kullerfirma teostab kohaletoomist ainult maja ette!
      • Transporditasu lisandub Teie arvele.
      • Kullerfirma võtab Teiega ühendust kohaletoimetamise aja täpsustamiseks.
      • Kullerfirma toimetab tooted Teie poolt tellimuse vormistamisel märgitud aadressile. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Palume kontrollida tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Lisatasu eest saab kauba toimetada otse korterisse, samuti tellida paigaldus.
      • Kui vajate lisateenuseid, teavitage sellest enne tarnimist!
      • Küsimuste või ettepanekute korral võtke ühendust: E-R 10.00-18.00:

    • Korruseletõstmise maksumus on 5-15 eur/korrus.
    • Kui Teie soovite ise tulla kaubale järgi, tellimuse esitamisel märkige „TULEN ISE JÄRGI“:
      Kaupa saab kätte WELLE OÜ laost tööpäeviti kell 10.00-18.00.
      Ladu asub aadressil: Punane 6, ladu N 21. Tel. +372 55622223
      NB! Tulge tellimusele järele alles siis, kui olete oma e-posti aadressile saanud teavituse, et kaup on kohale saabunud.

    ÜLDTINGIMUSED

    1. Tingimused kehtivad mööblipoe klientide ja omaniku WELLE OÜ vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad WELLE OÜ vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
    3. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja edastatud eurodes.
    4. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Teie ostukorvis.
    5. WELLE OÜ-l on õigus jäehinnad muuta ja täiendada tingimused.
    6. Juhul, kui kaubahinna muutused toimunud peale Teie tellimuse vormistamist, siis täitmine toimub sellise tingimustega, mis oli tellimuse momendil.
    7. Muudatuste eest teatatakse meie kodulehekjuljel www.welle.ee.
    8. Palume tähele panna et kauba värv (põhiliselt kangavärvid) võib oluliselt erineda pildil olevast kandlikust.
    9. Ostetud mööbel ei eelda kasutamist ühiskondlikes ruumides (kohvikud, restoraanid, baarid, konferentsaalid, mängutoad, koolid jne).

    KAUBA TELLIMINE JA TASUMINE

    1. Tutvuge kasutaja tingimustega.
    2. Valige välja Teile sobiv toode ja toode viimistlus lahtris "VALIKUD" ning lisage need ostukorvi,vajutades „LISA OSTUKORVI“. Juhul, kui tellite pehme mööblit, soovitame eelnevalt küsida kanga või nahanäidiseid klienditeenindusest info@welle.ee, e-pood@welle.ee või telefonil 55540080, 55540075.
    3. Valige vajav kauba kogust.
    4. Kui Teie soovite veel lisada mingit kaupa, siis uuesti valige sobiv toode ja lisage ostukorvi.
    5. Valige tarnemise viis lahtris „TULEN ISE JÄRGI“ või „TELLI TRANSPORT“.
    6. Vajutage „MINE MAKSMA“.
    7. Täitke korralikult kõik oma kontaktandmed ja vajutage „ Nõustun kasutaja tingimustega“ ja „Järgmine“.
    8. Tellimus õnnestunud ja toote läheb täitmisele alates hetkest, kui olete tasunud ettemakse summas 50% tellimuse kogumaksumusest või sissemakse järelmaksu lepingu puhul . Ülejäänud 50% arve järgi tasumisele kuuluvast summast mitte hiljem, kui 2 päeva ennem kauba kättesaamise päeval.
    9. Kauba eest saate tasuda pangalingi kaudu, ülekandega ja järelmaksu abil.
    10. Teie tellimus ja arve tühistatakse juhul, kui Te ei ole 5 päeva jooksul arvates arve väljastamisest tasunud ettemaksu.

    TELLIMUSE TÜHISTAMINE

    1. Teil on õigus peale toodete eest tasumist kuid enne toodete kohaletoimetamist oma tellimuse tühistada, saates e-postile e-pood@welle.ee kirja põhjuse kirjeldamisega.
    2. Tagastamise tingimused vaata punkti GARANTII.

    SOOVIME TEILE MEELDIVAID OSTE!

    Lugupidamisega,

    WELLE OÜ